Teatre en anglés: “Hairspray”

El dilluns 6 de febrer, l’alumnat de 1r, 2n i 3r curs de l’ESO del nostre centre, L’Estellés, acompanyats de 9 professors van assistir al teatre. L’obra triada va ser Hairspray a la sala teatre Flumen de València. Es tracta d’una obra teatral musical en anglés que va tindre gran acceptació entre alumnat i professorat. La companyia de teatre Aulaescena de dos actors i una actriu britànics va oferir una interpretació magistral amb una molt bona dicció i una excel·lent posada en escena, que va facilitar l’atenció, seguiment i gaudi dels espectadors, els nostres alumnes.

L’alumnat va gaudir de l’entretinguda obra que va contribuir a millorar la seua competència comunicativa oral en llengua anglesa. A la finalització d’aquesta, va tindre lloc un debat obert en anglés entre alumnat i actors en el qual les inquietuds dels nostres joves van ser resoltes.

Els participants en l’activitat es van mostrar en tot moment molt contents i satisfets amb aquesta eixida extraescolar.