Cinefòrum: Berlanga

El passat 2 de febrer, els alumnes de Batxillerat d’Arts van assistir a la segona jornada de la present edició del «Cinefòrum de l’Estellés» en el Teatre Tívoli de Burjassot. L’alumnat va tindre el privilegi d’assistir al visionat, en pantalla gran, del film La vaquilla (1985), obra mestra de la nostra cinematografia. La cinta del genial realitzador valencià va estar precedida per una interessant introducció de l’alumna, Claudia Hernández Moliner qui està desenvolupant una investigació sobre la guerra civil espanyola gràcies a una beca del programa Ruta a l’Exili de l’Institut de la Joventut (INJUVE). Finalment, volem transmetre el nostre més sincer agraïment a l’Ajuntament de Burjassot per posar a la nostra disposició tan carismàtic espai cultural.