Producció musical a l’Estellés

Els alumnes de 2º de l´ESO del taller Pop-Rock i els de 4t de l´ESO en l´optativa de música han realitzat la gravació d´unes cançons com a part del projecte de creació i difusió musical integrat dins de l´assignatura. La iniciativa es basa en seguir tots els passos que du la realització d´una cançó des de la seua creació, i que inclou la posada en comú d´idees, assaig, gravació, mescla i masterització.

La gravació s´ha dut a terme mitjançant el programa Cubase de gravació i els darrers retocs i polits de les cançons s´han fet a l´estudi de d´Arturo Arias López, enginyer de documentals i cinema que ha treballat per a grups com La Raíz de trajectòria reconeguda dins del panorama pop rock nacional i internacional.

Les cançons es podran escoltar com a timbre de començament i finalització dels descansos als patis.

En els següents enllaços us deixem una mostra del procés, així com de la cançò ja produïda.