Mercat de cap d’any

El passat 21 de Desembre el nostre alumnat de 1r de l’ESO en l’assignatura de Jardineria i 4t de l’ESO en l’assignatura d’Hort Escolar, van celebrar com continua sent habitual la 2a edició del Mercat ambulant de l’Estellés. En ell els alumnes van posar a la venda diferents plantes ornamentals i hortalisses produïdes en l’Institut.

Enguany vam tindre com a novetat la celebració d’una calçotada, la qual va ser possible amb la col·laboració de l’AFA del centre, encarregant-se de realitzar una graellada en el pàrquing de l’institut perquè tant professors, pares i alumnes pogueren degustar aquesta varietat de ceba típica de la província de Tarragona. A l’acte van assistir autoritats de l’ajuntament de Burjassot, concretament Manuela Carrero García (Regidora delegada d’Educació i Promoció del Valencià), Yolanda Andrés Bonell (Regidora delegada de Participació Ciutadana i Transparència, Protecció i drets de la infància) i Javier Naharros Lozano (Regidor delegat de Cultura i Joventut, Memòria democràtica i Turisme i Patrimoni)

Des de de el Departament de Biologia i Geologia continuarem apostant per aquesta mena d’activitats per a fomentar l’esperit de convivència en el centre, fent partícip a tota la comunitat educativa en aquest projecte de centre.

S’adjunten les fotografies més representatives d’aquest esdeveniment.