INTERCANVI IES PEDREGUER – WILL ROGERS HIGH SCHOOL

A l’IES PEDREGUER hem rebut la visita de setze alumnes i tres professores de l’institut Will Rogers de Tulsa, Oklahoma. Durant quinze dies els estudiants estatunidencs estaran gaudint del nostre paisatge, cultura i gastronomia, allotjats en famílies de Pedreguer, Ondara i Gata. Aquests joves tenen tot un programa elaborat perquè aprofiten al màxim la seua estada a Pedreguer. Als matins atenen diàriament les classes del nostre centre amb normalitat, seguint l’horari de l’alumnat de 4t d’ESO. Tanmateix, s’han organitzat activitats conjuntes, com ara una excursió a les Fonts de l’Algar, kayak, rem o senderisme, per a realitzar a les vesprades i el cap de setmana. L’enriquidor i multicultural intercanvi culminarà al mes de setembre, quan el nostre alumnat viatge als Estats Units a viure l’experiència americana. Els i les nostres alumnes participants passaran dues setmanes a Tulsa allotjats per estudiants del Will Rogers, centre on s’integraran a les classes durant la seua estada.