ERASMUS+ FP CONSORCIO STEPV.

L’IES de Pedreguer participa com soci del consorci STEPV des del curs 2020-2021 oferint l’oportunitat de realitzar part o completament la formació en empreses del sector al nostre alumnat del CFGM Atenció a Persones en Situació de Dependència.

Aquest curs el nostre centre participa en el projecte 2022 – 1 – ESO1 – KA121 – VET – 000064282 del consorci del STEPV oferint a l’alumnat dos places de curta duració “d’un mes” o una plaça de llarga duració “de tres mesos” (Erasmus-PRO). També es disposa de places de “Job Shadowing” per al professorat dels CFGM i places per al professorat que acompanyarà a l’alumnat i facilitarà la seua incorporació en les empreses d’acolliment.

NUEVOS-Carteles-proyectos-ERASMUS-STEPV2

Objectiu del projecte.

El principal objectiu del projecte és que l’alumnat desenvolupe habilitats que completen de manera pràctica les ja adquirides durant la seua formació professional i també que desenvolupen la seua competència intercultural en viure i treballar en altres entorns; a banda d’augmentar la seua autonomia i incrementar la seua ocupabilitat, amb el consegüent creixement del seu currículum a nivell professional i formatiu.

Els projectes Erasmus es defineixen com a experiències que et canvien la vida i que t’obrin la ment, donant l’oportunitat d’obrir les portes a noves cultures i altres mercats laborals.

La veu de les participants ESFMB: Milán

Selecció dels participants

La selecció dels participants es realitzarà atenent el seu currículum, la carta de motivació per a realitzar l’activitat i la seua formació lingüística. Tota aquesta documentació s’adjuntarà amb la sol·licitud de participació i es puntuarà segons el barem establit als criteris de selecció.