L’IES Pedreguer comença la primera mobilitat del projecte Mare Nostrum a Grècia.

L’alumnat de l’IES Pedreguer va viatjar a Grècia del 3 al 9 de març per a participar en la primera mobilitat del projecte Eramus+ Mare Nostrum. Aquest projecte es durà a terme al llarg del 2024-2025 on participen quatre països: Turquia, Grècia, Itàlia i Espanya.

Aquesta primera mobilitat va tenir lloc a la ciutat de Tesalònica, on l’alumnat italià, grec i espanyol  va realitzar activitats relacionades amb la temàtica de la mobilitat: El camí cap a la democràcia al nostre país: una visió històrica. Aquestes activitats es van dur a terme al General Lyceum de Chalastra.

L’alumnat va tenir l’oportunitat de visitat Pella, Edessa i Vergina, on  gaudiren d’una visita guiada per les tombes reials de Filip II. Posteriorment varen visitar les muntanyes del Mont Olimp. A més a més, els alumnes grecs ens varen realitzar una visita guiada pels principals monuments històrics de Tesalònica, com la torre blanca, la Rotonda i el fòrum romà. Una experiència molt enriquidora per al nostre alumnat de l’IES Pedreguer.