Visita al CEE Raquel Payà de Dénia.

L’alumnat de 1r curs del CFGM Atenció a Persones en Situació de Dependència va fer una visita al CEE Raquel Payà de Dénia el dilluns 8 de maig per a conéixer de primera mà les instal·lacions del centre, les aules de Paràlisi Cerebral Infantil, els projectes Erasmus, aules multisensorials… També vam dedicar temps a compartir experiències en relació als Programes Formatius de Qualificació Bàsica adaptada d’Operacions bàsiques en restaurants i bars i d’Operacions bàsiques de cuina que s’imparteixen en el centre.

Després de la visita al col·legi Raquel Payà ens acostem al Mercat Municipal per a visitar el lloc del Raquel Payà on l’alumnat més experimentat és l’encarregat de gestionar la venda de degustacions de menjar elaborat per ells.