2a Trobada d’Alumnat Feminista de la Marina Alta.

El dimecres 21 de desembre l’alumnat del GAF de l’IES de Pedreguer va assistir a la 2a Trobada d’Alumnat Feminista de la Marina Alta. La Trobada ha tingut lloc al Prado d’Ondara, on s’han reunit set instituts de la Marina Alta: Benissa, Teulada, Xàbia, Dénia, Gata de Gorgos, Ondara i Pedreguer. L’alumnat ha compartit diferents experiències i s’han realitzat dinàmiques a càrrec de l’Argila. A més a més, a les 12.30 hem gaudit d’un concert a la plaça  de bous de Sara Gee & Ramblin’ Matt. La cantant, a més de delitar-nos amb la seua preciosa veu ens ha narrat les diferents històries de famoses dones, cantants de Blues. Hem tancat aquesta jornada amb un saborós menjar tots junts que ha servit com a comiat. Tot això ha sigut possible gràcies a la Coqueria Jordi al Nin, la Xarxa d’Igualtat de la Marina Alta i a l’AMPA de l’IES de Pedreguer.