XIX TROBADA DE MEDIACIÓ

Aquest dilluns dia 19 de Desembre una representació de l’equip de mediació del nostre centre ha assistit a la XIX TROBADA D’EQUIPS DE MEDIACIÓ ESCOLAR de la Comunitat Valenciana. L’encontre ha tingut lloc al teatre la Rambleta de València on han assistit més de 60 centres. Amb el pati de butaques de gom a gom s’han compartit experiències de mediació i s’han realitzat dinàmiques a càrrec de Miranda Rodrigo i Vicent Ginés. Cal destacar que la nostra alumna Ana Durà ha quedat entre les quatre finalistes del logo de la trobada que portava per lema ‘Empatia’. També la representació del nostre centre ha realitzat un mural amb un conflicte generat per un missatge tret de context en les xarxes. Després d’un matí ple d’experiències han tornat a Pedreguer amb una motxilla plena de recursos per poder continuar realitzant la gran tasca de medició a casa nostra.