L’alumnat de 4t d’ESO ha gaudit d’un passeig singular pels carrers de la València travessada pels versos del poeta de Burjassot, Vicent Andrés Estellés (1924-1993)

L’alumnat de 4t d’ESO va gaudir ahir d’un passeig singular pels carrers de la València travessada pels versos del poeta de Burjassot, Vicent Andrés Estellés (1924-1993). Enguany, any d’Estellés, es commemora el centenari del naixement del poeta, un dels principals renovadors de la poesia, a les nostres terres, des d’Ausiàs March.

Es van recitar poemes, van conèixer llocs per a on passejava el poeta i periodista d’una generació que va lluitar amb la ploma per un món millor. Gràcies a les docents que van fer possible, des del departament de Valencià, la percepció de l’alumnat cap a la figura d’Estellés, amb un comportament exemplar i és que alumnes “com nosaltres en són parits ben pocs”.