Visita de 1r de Batxillerat a les universitats públiques de València

Este dimarts 27 de febrer l’alumnat de 1r de batxillerat, dins del Pla d’Orientació Acadèmica i Professional d’esta etapa, ha anat a València per a visitar un dels itineraris formatius seleccionat prèviament corresponent a la Universitat Politècnica de València (al seu campus de Vera) o a un dels tres campus que té allí la Universitat de València: Tarongers, Blasco Ibáñez i Burjassot. A la UPV, on podem estudiar fonamentalment enginyeries, hi havia una presentació general de la universitat i després la visita a una escola politècnica superior relacionada amb un dels sis itineraris oferits, realitzant finalment un breu recorregut pel campus (Generació Espontània, esports, biblioteca…). La resta de carreres tècniques que es poden estudiar a València es concentren al campus de Burjassot de la Universitat de València, on també s’ofereixen graus de ciències i ciències de la salut. Per la seua part, al campus dels Tarongers d’esta universitat trobem carreres de la branca de ciències socials i jurídiques, mentre que al campus de Blasco Ibáñez es localitzen la major part dels graus de ciències de la salut de la UV, així com els estudis d’humanitats i alguns graus de ciències socials. Atesa la dispersió geogràfica dels centres de la Universitat de València, les xarrades amb què s’iniciava esta jornada de portes obertes estaven ja referides als estudis de cada facultat, passant a continuació a conèixer els espais d’ús habitual del seu estudiantat.