Curs de formació de professorat ERASMUS+ (Suècia)

Dins del nostre projecte de centre Erasmus+, enguany hem fet un curs dissenyat per a conèixer el sistema educatiu suec, que fomenta l’interès per la democràcia i la ciutadania, especialment en la manera com els estudiants treballen i participen en les activitats escolars.
Aquest curs combina de manera eficient trobades pedagògiques amb escoles, seminaris, tallers i projectes de camp a llocs d’importància natural, històrica i cultural. Això proporcionarà una perspectiva pedagògica als participants i idees per al desenvolupament de recursos didàctics per als alumnes. Tots aquests elements, sumats a la convivència amb altres professors i professores de 12 països europeus diferents, ens han permet aprendre noves formes metodològiques d’aprenentatge, així com establir contactes per a futurs projectes Erasmus amb alumnat.