VISITA D’ALUMNAT BELGA (ERASMUS+)

L’IES Pare Vitòria acaba de rebre la visita d’un grup de 17 alumnes de la zona flamenca de Bèlgica, els quals s’han allotjat amb les famílies dels nostres estudiants. Aquest intercanvi s’emmarca dins dels projectes desenvolupats gràcies a l’acreditació com a centre Erasmus+ del nostre institut, i ha estat subvencionada amb fons de la Unió Europea. Hem realitzat activitats culturals i acadèmiques per tal d’afavorir la coneixença intercultural, l’ús de l’anglés com a llengua vehicular i la digitalització amb eines col.laboratives. El nostre alumnat ja comença a preparar la visita a Kasterlee que tindrà lloc el proper setembre per tal de retrobar i continuar treballant amb els companys belgues.