Matrícula Batxillerat

La matrícula es realitzarà PREFERIBLEMENT de manera PRESENCIAL en el centre.

En cas de no fer la matrícula en el termini indicat es perdrà la plaça adjudicada.

Matrícula Batxillerat presencial:

Una vegada publicades les llistes definitives, l’alumnat admés  ha de passar a recollir el sobre de matrícula a consergeria (situada al hall del centre), disponibles a partir del dia 25 de juliol (cal portar DNI/NIE o autorització)

A continuació es matricularà del 25 al 31 de juliol

Horari de secretaria 9.00 h a 14.00 h.

Documentació que cal aportar al centre:

El dia que es matriculen han de portar tots els documents del sobre correctament complimentats i firmats i aportar la documentació que s’indica a continuació:

1. Fotocòpia DNI, NIE, PASSAPORT de l’alumnat per les dos cares.
  2. Fotocòpia targeta SIP de l’alumnat.
  3. Una fotografia actual format carnet (l’alumnat escriurà el seu nom i cognoms darrere de la fotografia).
  4. Fotocòpia DNI, NIE, PASSAPORT dels progenitors, tutors o representants legals (en el cas que l’alumne siga menor d’edat) per les dos cares.
  5. En el cas de no convivència per motius de separació, divorci o situació anàloga, els dos progenitors han de signar tots els documents. A més, si hi ha limitació de la pàtria potestat, cal aportar còpia de la sentència judicial (en el cas que l’alumnat siga menor d’edat).
  6. Fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental (si correspon).
  7. Certificat de discapacitat de l’alumne, justificació d’esportista d’alt nivell o alt rendiment o equivalent per les comunitats autonòmiques (esportista d’elit), etc. (només si no som el teu centre de 1ª opció).
  8. Original i fotocòpia del Certificat de Graduat en ESO amb la nota mitjan (Annex XVII). A més, si la matrícula és per a 2n, certificat acadèmic de 1r.
  9. Sol·licitud d’accés a WEB FAMÍLIA signada (només si canvies de centre o d’ensenyament o cicle). Indicant amb lletra clara el correu electrònic.
  10. Taxa Administrativa (model 046). La taxa s’entregarà a l’alumnat un cop començat el curs.
  11. Assegurança Escolar: pagar en secretaria 1,20 euros (import exacte) per l’assegurança escolar.
  12. Formulari d’inscripció com a soci de l’AMPA (voluntari).
  13. Formulari d’inscripció com a soci de l’associació d’alumnat (voluntari). Presentar formulari d’inscripció

NOTA: NO S’ADMETRÀ CAP MATRÍCULA QUE NO TINGA TOTA LA DOCUMENTACIÓ.

Matrícula Batxillerat Telemàtica en casos extraordinaris

La matrícula telemàtica estarà oberta el 28 i 29 de juliol

La matrícula telemàtica estarà oberta A continuació teniu una relació dels documents requerits al fer la matrícula telemàtica.

Es recomana llegir el manual que està al final de l’article

Apartat Documentació Matriculació:

1. DNI, NIE, PASSAPORT de l’alumnat per les dos cares (en format PDF).
  2. Targeta SIP de l’alumnat (en format PDF).
  3. Fotografia actual formal i en format carnet (en format JPG).
  4. DNI, NIE, PASSAPORT dels progenitors, tutors o representants legals (en el cas que l’alumne siga menor d’edat) per les dos cares (en format PDF).
  5. En el cas de no convivència per motius de separació, divorci o situació anàloga, els dos progenitors han de signar tots els documents. A més, si hi ha limitació de la pàtria potestat, cal aportar còpia de la sentència judicial (en el cas que l’alumnat siga menor d’edat) (en format PDF).
  6. Malaltia crònica de l’alumnat: omplir el document d’Informació Sanitària indicant si l’alumnat patix algun PROBLEMA DE SALUT RELLEVANT I SI NECESSITA ADMINISTRACIÓ DE MEDIACIÓ EN L’HORARI ESCOLAR (en format PDF).

Apartat Documentació circumstàncies al·legades en admissió:

1. Carnet de família nombrosa o monoparental (si correspon) (en format PDF).
  2. Certificat de discapacitat de l’alumnat, justificació d’esportista d’alt nivell o alt rendiment o equivalent per les comunitats autonòmiques (esportista d’elit), etc. (només si no som el teu centre de 1ª opció) (en format PDF).

Apartat Documentació Altres o Requerida pel centre:

1. Requisit acadèmic d’accés (si no s’ha entregat prèviament a secretaria): Certificat de Graduat en ESO amb la nota mitjana (Annex XVII). A més, si la matrícula és per a 2n, certificat acadèmic de 1r (en format PDF).
  2. Sol·licitud d’accés a WEB FAMÍLIA signada (només si canvies de centre o d’ensenyament o cicle). Indicant amb lletra clara el correu electrònic (en format PDF).
  3. Justificant de la transferència de l’Assegurança Escolar (en format PDF). L’alumnat ha de pagar 1,20 euros per l’Assegurança Escolar . Fer transferència al compte bancari del centre:
    • Entitat: Banc Sabadell
    • IBAN:  ES53 0081 1472 1800 0100 1307
    • Posar en concepte: Nom i cognoms i DNI/NIE de l’alumnat

Informació complementària

NOTA: NO S’ADMETRÀ CAP MATRÍCULA QUE NO TINGA TOTA LA DOCUMENTACIÓ.