Llistes definitives FPB 2023-2024 i Matrícula

Podeu consultar les llistes d’admesos i no admesos en els enllaços següents:

Les llistes definitives també es poden consultar de forma telemàtica a través del portal https://portal.edu.gva.es/telematricula/definitives/ amb el número de sol·licitud d’ITACA , el NIA i la data de naixement de l’alumne. Les dues primeres dades les va rebre  la persona sol·licitant per correu electrònic quan el centre va importar la seua sol·licitud.

Reclamacions a la Comissió Sectorial d’Escolarització:  del 12 al 14 de juliol

Les reclamacions a les llistes definitives es farà via telemàtica a través del portal https://portal.edu.gva.es/telematricula/allegacions/ amb l’usuari i la contrasenya utilitzats al realitzar la sol·licitud.

MATRÍCULA

L’alumnat admès s’ha de matricular del 13 al 18 de juliol.

Prèviament han de passar a recollir el sobre de matrícula en consergeria (situada al hall del centre).

El dia que es matriculen han de portar tots els documents del sobre correctament complimentats i firmats i aportar la documentació que s’indica a continuació:

• Consell orientador (original i fotocòpia)
  • Fotocòpia del DNI/NIE
  • Fotocòpia del SIP
  • 2 fotos actuals mida carnet (l’alumne escriurà el seu nom i cognoms darrere de la fotografia).
  • Fotocòpia del llibre/carnet de familia nombrosa o monoparental (si disposa d’ell)
  • En el cas d eno convivència per motius de separació, divorci o situació anàloga, els dos progenitors han de signar tots els documents. A més si hi ha limitació de la patria potestat, cal aportar còpia de la sentencia judicial.
  • Justificant del pagament de les Taxes de Conselleria (entregades junt amb el sobre).
  • Abonarà  a la secretaria del centre 6,20 euros  (inclou targeta fotocopiadora i recàrrega i assegurança escolar).

NOTA: no s’admetrà cap matrícula que no tinga tota la documentació.

IMPORTANT: si l’alumne no es matricula en el termini indicat perdrà la plaça adjudicada.

ADJUDICACIÓ DE VACANTS PER RENÚNCIA O EXCEDENTS

El dimecres dia 19 de juliol es publicarà si hi ha vacants i el dia que es farà l’acte d’adjudicació.

Recordeu consultar la pàgina web del centre