Campanya “Una pulsera, una sonrisa. Fundación Aladina”

Campaña Aladina

El curs passat 2019/2020, en el mòdul de "Promoció de la Salut i Suport Psicològic al Pacient", els alumnes i alumnes del Cicle de "Tècnic en Cures Auxiliars d'Infermeria" del Nocturn, van dur a terme una campanya per a per a ajudar als xiquets i xiquetes amb càncer de la Fundació Aladina.

Per a això, van realitzar un vídeo per a promocionar la campanya en totes les aules de l'institut sota el títol: Una pulsera, una sonrisa. Fundación Aladina.

Van aconseguir recaptar 710€ per a la Fundació, fent de l'IES Matilde Salvador un col·legi solidari amb el corresponent segell que així ho acredita.

Volem donar les gràcies a totes aquelles persones que heu participat en aquesta gran labor col·laborant amb la polsera solidària!

Ací us deixem l'enllaç per a tots i totes aquelles que no l'hàgeu vist: