Procediment remissió certificats per missatgeria o persona autoritzada

Procediment
  1. Sol·licitar el certificat. Podeu enviar un correu electrònic al centre indicant nom, DNI i estudis.
  2. Pagar les taxes corresponents per expedició de certificat segons el model 046 (veure instruccions).
  3. Omplir la autorització per a què l'empresa de missatgeria o persona autoritzada pugui recollir el certificat.Aquesta autorització pot descarregar-se des d'ací. L'autorització ha d'anar acompanyada de la fotocòpia del DNI de la persona interessada.
  4. Remetre per correu al centre: (No caldrà realitzar aquest pas si la persona autoritzada pot presentar aquests documents en el moment de retirar el certificat).
    • El justificant d'haver pagat les taxes (còpia per a l'administració).
    • L'autorització i fotocòpia del DNI de la persona interessada.
  5. Enviar a l'empresa de missatgeria o persona autoritzada a recollir el certificat.

IMPORTANT: Abans de recollir el certificat contactar amb el centre per tal de confirmar que ja està disponible.

Pagament taxa certificació acadèmica per Internet

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies