Comiat 2n Batxillerat (curs 23-24)

El passat dia 24 de maig de 2024 es va portar a terme al pati de l’IES Maestrat el lliurament d’orles de 2n de Batxillerat.

Promoció de 2n Batxillerat de l’IES Maestrat – Curs 23-24 -Alumnat

Va encetar l’acte la banda de música, formada per alumnat del centre. A continuació, va intervindre la directora , Feli Villalta, i va donar pas a Xavier Aixendri, tutor de 2n de BACA. Seguidament, Sonia Beltran, professora de Matemàtiques, va ser l’encarregada de llegir unes paraules que Pablo Jovaní havia escrit per a la seua tutoria, 2n de BACA.

Discursos:
     - Directora Feli Villalta: enllaç PDF
     - Tutor de BACA, Pablo Jovaní: enllaç PDF
     - Tutor de BAHA, Xavier Aixendri: enllaç PDF

Seguidament es va procedir al lliurament d’orles. L’alumnat va aprofitar l’estada a l’escenari per dedicar unes paraules al professorat.

L’acte va acabar amb un parlament de la directora dedicat a l’alumnat que tancava l’etapa a l’IES Maestrat i amb una intervenció de la banda de Música.

Un any més, l’IES Maestrat ha fet una celebració senzilla i planera per reconèixer davant tot l’alumnat el mèrit que té acabar una etapa amb èxit i acomiadar al jovent que finalitza els seus estudis a l’institut.

Imatges de l’acte

Vídeo de l’acte