XIX Fira Intercomarcal d’Oferta Formativa (FP)

El passat divendres, 12 d’abril, l’IES Maestrat va participar com a expositor amb dos estands en la XIX Fira Intercomarcal d’Oferta Formativa de Formació Professional que aquest any es va celebrar a la plaça de la Constitució de Benicarló.

Segons informa l’Ajuntament de Benicarló van exposar un total de 18 centres educatius del Baix Maestrat, Alt Maestrat, els Ports i Montsià per mostrar una oferta formativa de més de 80 cicles pertanyents a 30 famílies professionals diferents. Vora 1.000 alumnes van visitar els diferents estands. Notícies: d l’Ajuntament de Benicarló (texte) i d’ U Ràdio (vídeo).

L’IES Maestrat va publicitar la seua oferta formativa vinculada a les següents famílies professionals:

• Administració i gestió:
    • Grau bàsic, servicis administratius.
    • Grau mitjà, gestió administrativa
    • Grau superior, administració i finances
  • Informàtica i comunicacions
    • Grau mitjà, sistemes microinformàtics i xarxes

Pels nostres expositors va passar un nombrós grup d’alumnat de diferents localitats com ara Benicarló, Vinaròs o Alcalà de Xivert, per tal de conèixer de primera mà el nostre centre i la nostra forma de treballar.

Tanmateix, voldria agrair a tot el professorat i alumnat que va estar als nostres estands per la seua dedicació i entusiasme amb la tasca divulgativa de la nostra oferta formativa, així com animar-vos a pensar en noves iniciatives per a l’any vinent.

Sergio Garcia
Cap d’estudis de FP