Graduació de cicles formatius (curs 22-23)

El passat 21 de juliol de 2023 es va celebrar l’acte de graduació de l’alumnat que finalitzava els diferents cicles formatius que s’imparteixen al centre, famílies professionals d’administració i gestió i d’informàtica i comunicacions. Es va aprofitar l’acte per a fer un reconeixement a l’alumnat que forma part del projecte de mediació del centre.

El professorat de tutoria va lliurar les orles a l’alumnat dels segons cursos dels cicles formatius que finalitzaven la seva etapa al centre.

Tant els tutors/es com la direcció del centre van voler dedicar unes paraules de suport i agraïment a l’alumnat que finalitzava la seva etapa viscuda a l’IES Maestrat.

Des de l’IES Maestrat els hi volem desitjar una exitosa incorporació al món laboral. A aquells que segueixin amb estudis superiors als cursats, que continuen amb l’esforç i amb l’esperit de millora continua mostrat al centre.

Equip directiu

Vídeo de l’acte, 21 juny 2023.