La incorporació de l’IES de Sant Mateu al sistema ITACA de gestió docent facilita l’accés a informació acadèmica rellevant de l’alumnat per part de les famílies.
L’espai web família d’ITACA permet la consulta de notes, faltes, retards, comportaments, avisos de tutors i activitats complementàries a través d’Internet i/o notificació de qualificacions o avisos a través de SMS.
Per a tindre accés a esta informació, és necessari ser mare, pare, tutor o tutora legal de l’alumne o alumna i donar-se d’alta en aquest servei.
A continuació podeu consultar la documentació que amplia la informació sobre aquest servei i l’imprés que es requereix per a sol·licitar l’alta.
INTRUCCIONS WEB FAMILIA:
http://www.cece.gva.es/webitaca/docs/webfamilia/instruccions_acces_families.pdf
DIRECCIÓ DE LA WEB
Per a millorar la comunicació entre les famílies i l’administració educativa s’ha habilitat la següent pàgina web:
https://familia2.edu.gva.es/wf-front/myitaca/login_wf
FULL SOL·LICITUD
que les famílies han d’emplenar i retornar al centre
http://www.cece.gva.es/webitaca/docs/webfamilia/Sol-licitud_ACCES_WEB_FAMILIA.pdf