Matrícula 1rBATX admissió

Vosté emplenarà el formulari de matrícula per a 1rBATX. A més d'emplenar els camps que se sol·liciten haurà d'enviar la documentació requerida.Llija atentament el formulari perquè no oblide res. Per a facilitar-li el procés de matrícula, tant el certificat mèdic, com els 1,5 € del segur escolar obligatori com les fotografies els podran entregar al setembre al/la tutor/a del seu fill/a. La resta de documentació si que haurà d'enviar-la al costat del formulari.

Si en enviar el formulari li ha faltat algun document el pot enviar al correu de la secretaria del centre 03015154.secret@gva.es indicant en l'assumpte MATRÍCULA 1ºBACH-Nom i cognoms de l'alumne.

Si hi haguera algun error en les dades aportades, el centre es posarà en contacte telefònic amb vostés per a solucionar-lo.

Aquest formulari ja no està disponible.

Screenshot 2021-06-07 at 10-28-46 Ayuda_identidad doc - ayuda_identidad pdf