Jornades Empren Caixapetrer

Dijous passat 15 de desembre de 2022 va tindre lloc en la seu de Caixapetrer el primer campionat d’emprenedoria escolar, el primer pas per a una futura xarxa d’emprenedoria a nivell comarcal que compta des dels seus inicis amb la implicació dels centres educatius i en concret de la Formació Professional.
La representació de la comunitat educativa de la nostra comarca va estar a càrrec de 30 alumnes i alumnes matriculats en els divers cicles del C.F.P.I. Vall d’Elda i en els cicles formatius de l’IES La Canal de Petrer. Els equips, multicisciplinares i amb representants de les poblacions de l’entorn, van competir per a resoldre les restes proposades per tres empreses innovadores i amb vocació de fomentar el talent jove.
L’equip finalment guanyador comptava entre els seus membres amb David Botella i Álvaro García, els qui gaudiren d’una setmana de formació intensiva en la Universitat de Mondragón al llarg del mes de gener. Enhorabona.