Projecte «Halloween» dels de 1º d’Animació Sociocultural i turística

Dimarts passat 31 d’octubre de 2023, el grup de 1r amb la col·laboració de l’alumnat de 2n d’animació sociocultural i turística vam fer un projecte d’animació cultural per als grups de la nostra família, tant de vesprada com de matí, en el que celebrarem la festivitat de «Halloween». Es va organitzar des del mòdul d’animació i gestió cultural. La temàtica triada per a donar un fil conductor va ser l’apocalipsi zombi i cada activitat prevista en la gimcana estava basada en una cultura dels diferents continents amb elements de com tracten el tema de la mort en eixes cultures. Els participants van valorar molt positivament l’experiència i a l’alumnat li va permetre posar en pràctica competències professionals relacionades amb el cicle. Considerem que aquest tipus de accions permeten fer un aprenentatge pràctic i significatiu propi de la formació professional.

#tasoctfaitanar, #metodologíaactiva, #halloweenfaitanar, #serviciossocioculturales