Setmana d’Aules Obertes 2024: 6-10 Maig

El Conservatori Professional de Música de Torrent ofereix a tots aquells interessats en presentar-se a les proves d’accés als ENSENYAMENTS ELEMENTALS I PROFESSIONALS de música la possibilitat de conèixer el nostre centre. Per açò informem de que es va a dur a terme una setmana d’aules obertes on es podrà assistir a les classes en qualitat d’oient i rebre consell dels nostres professors i professores. Esta activitat no alterarà el funcionament ordinari de les nostres classes, i estarà organitzada en funció del nombre de sol·licituds. Està prevista també la realització d’una reunió informativa que tindrà lloc el dimecres 8 de maig a les 20 hores. En esta reunió s’informarà sobre els continguts i estructura de les proves, així com de la mecànica de la realització d’aquestes. Preguem informen de l’assistència o no en la pregunta formulada al qüestionari.

Els aspirants interessats en la prova d’ingrés a 1r EEEE NO PODEN inscriure’s en esta activitat. Per a l’ingrés a 1r EEEE el centre té programada la realització d’un acte informatiu el dia 26 de juny a les 19 hores per al qual no serà necessari inscriure’s.

Inscripcions de l’15 al 28 d’abril omplint el formulari que teniu a continuació. Una vegada contestat el formulari rebreu un correu amb les vostres respostes, aquest serà el vostre resguard d’inscripció.

Realització del 6 al 10 de maig

Reunió informativa Orientació Acadèmica. Alumnes 5é i 6é EP

El proper dimecres 25 d’octubre a les 20 h a la Biblioteca tindrà lloc la reunió informativa d’orientació acadèmica dirigida als alumnes de 5é i 6é d’Ensenyaments Professionals, on es parlarà de les proves d’accés als Ensenyaments Superiors i dels Premis Professionals de final de Grau.

Informació Eleccions al Consell Escolar 2023

Al següent document podeu trobar tota la informació sobre la convocatòria d’eleccions al Consell Escolar 2023 al CPMT. El present curs es trien:

• 2 professors/es
  • 2 alumnat
  • 2 pares/mares

Les eleccions tindran lloc el 23 de Novembre de 2023.

Al document podeu trobar:

• La convocatòria del procés
  • L’acta de constitució de la Junta Electoral.
  • El calendari d’actuacions.
  • Les normes i organització de les votacions.
  • Els censos de pares i alumnat estan exposats al tauler d’anuncis de l’entrada del centre.
  • La normativa per al vot no presencial.

Tota aquesta informació també la podeu consultar en paper als taulers d’anuncis de l’entrada del centre.

Informació Premi Galbis: Ordre actuació, constitució tribunal i calendari.

Una vegada realitzat el sorteig de l’ordre d’actuació dels aspirants al Premi Galbis, l’ordre ha quedat de la següent manera:

1. Alumne/a de Clarinet
  2. Alumne/a de Violí
  3. Alumne/a de Cant
  4. Alumne/a de Flauta Travessera

El tribunal estarà format pels següents membres:

President: Blas Pi Rodríguez, director del CPMT

Vocals: Daniel Labrada Pérez, Mireia Marí Aguilar, Rubén Herrero Belda, María José Llopis Ramón

Secretari: Regidor d’Educació de l’Ajuntament o persona en qui delegue.

Les audicions tindran lloc el Divendres, 20 d’octubre a les 18:00 h. al Saló d’Actes del Conservatori.

Convocatòria Proves d’obtenció directa del Certificat d’Ensenyaments Elementals

Al següent document podeu trobar la convocatòria per a les Proves d’Obtenció directa del Certificat d’Ensenyaments elementals. El calendari d’actuacions és el següent:

Període d’inscripció: del 3 al 15 d’octubre.
Publicació dels tribunals, calendari d’actuacions i relació d’aspirants: 24 d’octubre.
Realització de les proves: 14 de novembre.
Període de reclamacions: 15, 16, 17  de novembre.
Sol·licitud del certificat: 20 de novembre.

Podeu trobar més informació i els documents d’inscripció a la nostra pàgina sobre la prova.