Setmana d’aules obertes

El Conservatori Professional de Música de Torrent ofereix a tots aquells interessats en presentar-se a les proves d’accés i ingrés als Ensenyaments de Música la possibilitat de conèixer el nostre centre. La Setmana d’aules obertes tindrà lloc tots els cursos durant el mes de maig, i la inscripció (mitjançant formulari online) es fa durant el mes d’abril. Les dates per al curs 2023-24 són:

• Inscripció a l’activitat: del 14 al 28 d’abril 2024
  • Setmana d’aules obertes: del 6 al 10 de Maig 2024

En aquesta activitat, els/les alumnes podran assistir a les classes com a oients i podran rebre consell dels nostres professors i professores. Aquesta activitat no alterarà el funcionament ordinari de les nostres classes i estarà organitzada en funció del nombre de sol·licituds. També hi ha prevista una reunió informativa per a les famílies dels alumnes, la qual tractarà sobre els continguts i estructura de les proves, així com de la mecànica de la realització d’aquestes. Es prega confirmació de l’assistència en el mateix formulari (hi ha una pregunta per a fer-ho).