PROCEDIMENT D’ADMISSIÓ

• El procediment d’admissió per al curs 2023-2024 es tramitarà de manera telemàtica del 20 al 28 d’abril de 2023.
  • No es requerirà l’aportació de la documentació acreditativa.
  • En el moment de la sol·licitud d’admissió, s’ha de presentar una declaració responsable, que substituirà la documentació que han de presentar les famílies per a acreditat les circumstàncies al·legades per a la baremació. La falsedat en les dades declarades, donarà lloc a l’anul·lació de la sol·licitud i s’escolaritzarà l’alumne o alumna en algun dels centres en els quals queden llocs vacants, una vegada finalitzat el procés d’admissió.
  • Els alumnes nascuts de part múltiple: sempre que ho sol·liciten els progenitors es valorarà com una sola sol·licitud amb tantas vacants com foren necessàries.
  • El CEIP MEDITERRANI habilitarà punts d’atenció a l’usuari per aquelles persones que no disposen de mitjans electrònics.
  • Al model de sol·licitud s’accedeix des d’admissió en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport: https://portal.edu.gva.es/telematricula/

TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA MITJANÇANT SISTEMES DE VERIFICACIÓ D’IDENTITAT.

• El pare/mare/tutor-a legal, ha de presentar la sol·licitud.
  • Per a poder realitzar la sol·licitud és necessari obtindre la «clau d’admissió», amb la verificació prèvia de la identitat de la persona sol·licitant.
  • La «clau d’admissió» s’ha de conservar per a presentar possibles reclamacions.
  • La clau d’admissió està composta d’un identificador personal i una contrasenya. Aquesta «clau d’admissió» serà única per a cada sol·licitud d’admissió i es pot obtindre mitjançant algun dels següents sistemes de verificació d’identitat:
    • Combinació del DNI i o número de suport (identificat com IDESP en els models antics) i data de naixement.
    • Combinació del NIE, targeta d’estranger o permís de residència; número de suport (identificat com IXESP en els models antics de NIE) i data de naixement.
    • Combinació de NIE, Número de Certificat de Registre de Ciutadania de la Unió Europea (precedit per la lletra C), data de naixement.
    • Qualsevol altre mitjà electrònic de verificació d’identitat:
      • Certificat digital emès per l’Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat (ACCV). També espodeu aconseguir als Ajuntaments.
      • Sistema d’identitat electrònica per a les administracions Cl@ve.
      • eDNI, amb el seu respectiu lector.