PROCEDIMENT D’ADMISSIÓ

  • El procediment d’admissió per al curs 2024-2025 es tramitarà de manera telemàtica des de les 9:00 hores del 30 de maig de 2024 fins a les 23:59 h. del 6 de juny de 2024.
  • Només es podrà presentar electrònicament una sol·licitud per alumne o alumna i ensenyament que estarà associada a la clau d’admissió. En el cas que esta sol·lcitud s’òmpliga més d’una vegada, es tindrà en compte l’última presentada.
  • No es requerirà l’aportació de la documentació acreditativa.
  • En el moment de la sol·licitud d’admissió, s’ha de presentar una declaració responsable, que substituirà la documentació que han de presentar les famílies per a acreditat les circumstàncies al·legades per a la baremació. La falsedat en les dades declarades, donarà lloc a l’anul·lació de la sol·licitud i s’escolaritzarà l’alumne o alumna en algun dels centres en els quals queden llocs vacants, una vegada finalitzat el procés d’admissió.
  • El CEIP MEDITERRANI habilitarà punts d’atenció a l’usuari per aquelles persones que no disposen de mitjans electrònics.
  • Al model de sol·licitud s’accedeix des d’admissió en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació: https://portal.edu.gva.es/adminova/es/inicio/

TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA MITJANÇANT SISTEMES DE VERIFICACIÓ D’IDENTITAT.

  • El pare/mare/tutor-a legal, ha de presentar una sol·licitud per cada alumne/a per a qui es sol·licita plaça.
  • Per a poder realitzar la sol·licitud és necessari obtindre la «clau d’admissió», amb la verificació prèvia de la identitat de la persona sol·licitant.
  • La persona interessada obtindrà una única «clau d’admissió» per a totes les sol·licituds que presente i s’ha de conservar per a presentar possibles reclamacions.
  • La clau d’admissió està composta d’un identificador personal i una contrasenya i es pot obtindre mitjançant algun dels següents sistemes de verificació d’identitat:
    • Combinació del DNI i o número de suport (identificat com IDESP en els models antics) i data de naixement.
    • Combinació del NIE, targeta d’estranger o permís de residència; número de suport (identificat com IXESP en els models antics de NIE) i data de naixement.
    • Combinació de NIE, Número de Certificat de Registre de Ciutadania de la Unió Europea (precedit per la lletra C), data de naixement.
    • Qualsevol altre mitjà electrònic de verificació d’identitat:
      • Certificat digital emès per l’Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat (ACCV). També espodeu aconseguir als Ajuntaments.
      • Sistema d’identitat electrònica per a les administracions Cl@ve.
      • eDNI, amb el seu respectiu lector.
    • Els sol·licitants estrangers que únicament disposen de passaport o un atre document diferent del NIE, targeta d’estranger, permís de residència o certificat de registre de ciutadania de la UE com a document d’identificació, hauran d’acudir al centre en que sol·lcite plaça com a primera opció.

FASES PROCEDIMENT D’ADMISSIÓ:

  1. PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD TELEMÀTICA: Al model de sol·licitud s’accedeix des d’admissió en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació: https://portal.edu.gva.es/telematricula/.
    • Els apartats de la sol·licitud són:
      • Identificació de la persona que presenta la sol·licitud.
      • Identificació de l’alumne/a per a qui es sol·licita plaça (si est’a o ha estat matriculat en un centre de la Comunitat Valenciana, s’haurà de fer constar el NIA)
      • Si és el cas, s’haurà de fer constar l’existència de gernans o germanes o una altra persona que tinga esta consideració, matriculats en el centre per al qual es sol·licite plaça. El sistema verificarà la informació sempre que s’indique el NIA dels germans o germanes.
      • Si és el cas, s’haurà d’indicar el desig d’agrupar les sol·licituds per a l’alumnat nascut de part múltiple de manera que siguen tractades com una sol·licitud única.
      • Identificació dels membres de la unitat familiar.
        • En els casos en qué es produïsca l’existència de no convivència dels progenitors per motius de separació, divorci, nul·litat matrimonial, ruptura de parelles de fet o situacions anàlogues i, si és el cas, la possible limitació de la pàtria potestat d’un d’ells, s’haurà de marcar la casella o caselles habilitades a aquest efecte. Quan es marque la casella d’existència de no convivència, en el moment de formalització de la matrícula, s’haurà d’aportar la firma i consignar les dades, en el cas que no els haja consignat en el formulari, del pare, mare o tutor o tutora diferent de la persona que va formular la sol·licitud de plaça.
      • Autorització per a l’obtenció de les dades corresponents a la renda familiar a través de la AEAT, així com autorització per a la consulta en el cas de ser persona destinatària de la renda valenciana d’inclusió. A este efecte serà necessaria aportar, per a cada un dels membres de la unitat familiar sobre els quals es realitze la consulta, sent obligatori per a majors de 16 anys, i segons corresponga amb DNI o NIE, número de suport i data de naixement).
      • Nivell educatiu sol·licitat.
      • Circumstàncies al·legades.
      • Declaració responsable que les circumstàncies aal·legades s’ajusten a la realitat en el moment de formular la sol·lcitud.
      • En el cas d’alumnat procedent de centres no sostinguts amb fons públics o de fora de la Comunitat Valenciana, es farà constar el compromís d’aportar la baixa del centre anterior en el moment de la matrícula.
      • Centres sol·licitats, fins un màxim de vint, ordenats segons criteri de preferència.
      • Correu electrònic en el qual rebrà la informació necessària per a accedir a la consulta del resultat del procediment d’admissió.
  2. VALIDACIÓ DE LES SOL·LICITUDS PER PART DEL CENTRE DE 1ª OPCIÓ: Del 7 al 13 de juny.
  3. COMPROVACIÓ DUPLICITATS: Del 7 al 17 de juny
  4. PUBLICACIÓ DE LES LLISTES PROVISIONALS (consulta individualitzada de la puntuació obtinguda): 1 de juliol
  5. RECLAMACIÓ TELEMÀTICA LLISTES PROVISIONALS (adressades al Consell Escolar del centre): Fins les 13:59 del 3 de juliol
  6. PUBLICACIÓ LLISTES DEFINITIVES (consulta individualitzada de la puntuació obtinguda): 15 de juliol
  7. RECLAMACIÓ TELEMÀTICA LLISTES DEFINITIVES (Tràmit Z de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació): Recurs d’alçada davant la direcció territorial d’educació
  8. FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA EN ELS CENTRES I LLIURAMENT DE LA DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA DE LES CIRCUMSTÀNCIES AL·LEGADES.
    • Matrícula telemàtica: Del 15 al 19 de juliol
    • Matrícula presencial: Del 15 al 23 de juliol

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies