TROBADES D’ESCOLES EN VALENCIÀ 2023

Almàssera ha acollit les Trobades d'EScoles en Valencià de la comarca de l'Horta Nord. En aquest enllaç trobareu el Tornallom (periòdic de les trobades de la nostra comarca)

Amb el lema “Recuperem el verd amb Carme Miquel”, les Trobades d’Escoles en Valencià 2023 són una crida a l’acció i un cant a l’esperança en la recuperació de la consciència ecologista mitjançant l’educació.

Escola Valenciana ha encarregat al grup musical El Diluvi que pose música a les Trobades 2023 amb la cançò "Terra que no s'oblida". La cançó és una reivindicació, a partir del lema “recuperem el verd”, per “adonar-nos del mal que estem fent a la natura i la responsabilitat que tenim com a societat d’estimar-la i cuidar-la dia a dia”.

Us compartim el vídeo del pas del nostre centre per l'escenari principal on vam ser rebuts per la seua presentadora i mestra del nostre centre Anna Cortés.