ENS VISITA Mª JESÚS BOLTA

Maria Jesús Bolta (Meliana, 1958) és escriptora i traductora. Llicenciada en Filologia Romànica, ha treballat de professora de llengua i literatura en un institut de secundària. Escriu obres per a infants i joves. Algunes de les seues obres són: “Les mans d’Amiel” (Premi Samaruc), “Pellroja, rostre pàl·lid” (Premi Vila de l’Eliana), “Vull jugar ” (Premi Vaixell de Vapor i Premi Samaruc), “Qui t’ha dic que el món era blanc?” (Premi de Narrativa Infantil Vicent Silvestre), “Animals!” (Premi Josep Maria Folch i Torres) i “El cel és blau” (Premi de Narrativa Infantil Carmesina de la Safor).

L’escriptora Mª Jesús Bolta ha visitat la nostra escola en dues ocasions. En la primera visita ens va fer un regal molt especial, un conte anomenat “Un mar d’esperances” que a l’any 2004, un grup d’ex-alumnes i l’alumnat d’eixe curs van il·lustrar i convertir en un meravellós vídeo que podeu veure ací.

Des d’ací podeu veure les activitats de la Setmana Literària 2013.

Si voleu conèixer més l’escriptora, podeu consultar Mª Jesús Bolta a la Viquipèdia o a la seu pagina web mariajesusbolta.com.