Publicació de les llistes provisionals de subvencions d’alumnat de FP

S’han publicat els llistats provisionals d’ajudes concedides i denegades convocades per la Resolució de 4 d’abril de 2022 del director general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial (DOGV núm. 9324/25.04.2022). Es poden consultar en l’institut i es publicaran addcionalment en https://ceice.gva.es/es/web/formacion-profesional/subvencions-alumnat-fp

Respecte a cadascuna de les modalitats de subvenció:

• 03 Modalitat FCT: Es concedeixen les ajudes individuals de 400 € fins esgotar el crèdit disponible de la línia de subvenció. Es produeix empat entre els admesos amb puntuació 3, que es resol per ordre alfabètic, començant l’adjudicació per les lletres “EV” conforme a l’apartat sisé.3 de la convocatòria, fins a esgotar el crèdit.
  • 04 Modalitat Desplaçament: S’han aplicat les quanties individuals de la convocatòria de 1200 €, minorades o ampliades en un 50% segons l’alumne estiga en règim presencial o semipresencial, i si sol·licita ajuda per residència. Es produeix empat entre els admesos amb puntuació 3, que es resol per ordre alfabètic, començant l’adjudicació per les lletres “EV” conforme a l’apartat sisé.3 de la convocatòria, fins a esgotar el crèdit.

D’acord amb l’apartat 9.8 de la convocatòria, les persones interessades tindran un termini de 3 dies hàbils per a reclamacions (fins el 28 de juliol, inclós – recordeu que secretaria està oberta de 9.00 a 14.00 hores):

• Les reclamacions són presencials.
  • S’ha d’usar el model d’instància general. La persona interessada pot dur una fotocòpia si vol quedar-se amb una còpia com a resguard de presentació.
  • No es pot acceptar documentació addicional ni considerar fets nous i/o diferents als que es va tindre en compte en el moment de la sol·licitud.