FI DE CURS

Arriba el final de curs i volem que aquesta última setmana s’ho passeu molt bé. Per això les activitats seran lúdiques.

Les nostres propostes són:

• LLUISVITUBERS: Podeu seguir enviant vídeos per als tres canals que tenim a la pàgina web, el de cuina, manualitats i el de jocs.
  • PLAERS D’ESTIU: Les mestres d’Infantil ens han preparat unes recomanacions per a gaudir de l’estiu molt dolcetes.
  • EXPOSICIÓ VIRTUAL: Aquest any també hem volgut gaudir de les vostres fantàstiques creacions fetes amb material reciclat i que sempre exposem el dia del festival. Enguany la temàtica serà lliure, i ens agradaria que ens enviàreu una foto del que feu per poder fer una exposició dels vostres treballs i compartir-los amb els companys i companyes.
  • FESTIVAL FI DE CURS: Ens encanta ballar i cantar, ja ho sabeu, per això, vos proposem una cançò per a cada classe, a més d’un Just Dance i una coreografia amb les que segur es divertiu moltíssim. Balleu-les molt perquè en tornar a escola, farem una PISTA DE BALL amb totes aquestes cançons.

No ens oblidem de l’alumnat de 6é que l’any que ve aniran a l’institut, i ens hem volgut acomiadar d’elles i ells amb un vídeo que trobareu al document del festival de fi de curs.

L’alumnat de 5 anys, també passa d’etapa i aniran a l’edifici de primària. Però, com si que estaran a escola el proper curs, ja els donarem la benvinguda com cal a primària.

Cliqueu sobre la imatge per accedir a les activitats.