INSTRUCCIONS PER A TORNAR ELS MANUALS:
Les dates de devolució dels lots de llibres seran des del DILLUNS 5 AL DIVENDRES 9 DE JULIOL. Ha d’estar atent la pàgina web del centre i al suro al costat de la biblioteca per a saber en quin dia i torn ha de vindre.
A causa de l’actual situació de prevenció d’exposició al COVI-19, cal respectar de manera rigorosa les instruccions i horaris assignats per a la devolució de manuals.
- L’alumnat haurà de descarregar de la pàgina web el document de lliurament de llibres de text del curs que li corresponga (exemplar per a l’alumne/a i per a l’administració), on completarà les següents dades: NIS, nom i cognoms de l’alumne/a, grup, data de lliurament i signatura. Aquest document estarà disponible a la pagina web del centre.
- Retire totes les marques personals (notes adhesives, fulls amb anotacions…).
- Els folres dels llibres presentaran un aspecte net i nou (no poden estar trencats pels cantons o llom):
- Si el folre està ben conservat netege’l amb cotó i alcohol.
- Si ha de canviar el folre i està apegat a les tapes del llibre TALLE’L AMB LES TISORES per la zona enganxada a la coberta i col·loque el folre nou.
- Es recomana utilitzar folres de les marques Apli, Office Box (Carlin) o Saro
ATENCIÓ: CAP LLIBRE S’ADMETRÀ AMB FOLRES DEFECTUOSOS. ELS FOLRES S’HAURAN DE CANVIAR PRÈVIAMENT A CASA
- Es comprovarà que els manuals tenen el número que consta en el rebut que tenim a casa.
- Ens assegurarem que tenim TOTS els volums dels manuals que en tenen diversos i que el número coincideix en els tres. Sino és així ho farem constar al document de lliurament de llibres de text.
- Els llibres es portaran en la bossa en què es van donar a l’alumnat a principi de curs amb la fitxa de registre dels llibres que van rebre amb el lot de llibres.
- Cas de tenir algun llibre de lectura de la Biblioteca o AMPA es tornarà al mateix temps que els llibres.
EN CAS DE RENUNCIA A PERTANYER AL BANC DE LLIBRES:
L’alumne haurà de complimentar la sol·licitud de renuncia habilitada per Conselleria en el moment del lliurament dels llibres (també disponible a la pàgina web del centre).
DOCUMENT DE LLIURAMENT 4 ESO (ACTULITZAT 27/06/21)
CIRCULAR INFORMATIVA BANC DE LLIBRES 19/20
ALUMNAT PARTICIPANT DURANT EL CURS 2019/20
- No haurà de presentar cap sol·licitud
- Cas de renuncia haurà de complimentar la sol·licitud habilitada per Conselleria en el moment del lliurament dels llibres.
FAMÍLIES QUE NO PERTANYEN AL BANC DE LLIBRES I DESITGEN INCORPORAR-S’HI
- Hauran de demanar-ho d’acord amb el model de sol·licitud electrònica que consta en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport i en la seu electrònica https://sede.gva.es
- Les sol·licituds de nova participació es presentaran al centre fins al 15 de juliol de 2020
- Les famílies hauran de lliurar al centre el lot complet de llibres de text del curs 2019/20 en les mateixes dates i condicions que els alumnes que ja pertanyen al Banc.
A causa de l’actual situació de prevenció d’exposició al COVI-19 es modifica el procediment habitual de revisió del Banc de llibres, amb la finalitat d’establir mesures preventives. Per tant cal respectar de manera rigorosa les instruccions i horaris assignats per a la devolució de manuals.
INSTRUCCIONS PER A TORNAR ELS MANUALS
- L’alumnat haurà de descarregar de la pàgina web el document de lliurament de llibres de text del curs que li corresponga (exemplar per a l’alumne/a i per a l’administració), on completarà les següents dades: NIS, nom i cognoms de l’alumne/a, grup, data de lliurament i signatura.
- Retire totes les marques personals (notes adhesives, fulls amb anotacions…).
- Els folres dels llibres presentaran un aspecte net i nou (no poden estar trencats pels cantons o llom):
Si el folre està ben conservat netege’l amb cotó i alcohol.
Si ha de canviar el folre i està apegat a les tapes del llibre talle’l amb les tisores per la zona enganxada a la coberta i col·loque el folre nou.
Es recomana utilitzar folres de les marques Apli, Saro o Carlin. - Es comprovarà que els manuals tenen el número que consta en el rebut que tenim a casa
- Ens assegurarem que tenim tots els volums dels manuals que en tenen diversos i que el número coincideix en els tres. Sino és així ho farem constar al document de lliurament de llibres de text.
- Els llibres es portaran en la bossa en què es van donar a l’alumnat a principi de curs.
- Cas de tenir algun llibre de lectura de la Biblioteca o AMPA es tornarà al mateix temps que els llibres.
DOCUMENTS DE LLIURAMENT
Cada alumne descarregarà i aportarà el document de lliurament cumplimentat i signat del curs corresponent:
- Document de lliurament 1ESO
- Document de lliurament 2ESO
- Document de lliurament 3ESO
- Document de lliurament 4ESO
- Document de lliurament CFPB.
ACCÉS AL CENTRE
- S’accedirà per la porta de consergeria al corredor de la dreta i es pujarà per l’escala a la 1a planta fins a l’aula assignada al grup.
- Cal respectar els torns d’entrada i eixida així com els horaris assignats.
- S’ha de mantenir la distància mínima de seguretat de 2 metres
- Serà necessari l’ús de mascareta.
- El centre disposarà de solució hidroalcohòlica.
- L’eixida del centre es realitzarà seguint les instruccions de la senyalització.