Banc de llibres

BANC DE LLIBRES: PROCEDIMENT CURS 23-24

7 de juny de 2023
Publicado en , ,

Com ja recordem en una circular a Ítaca, l’alumnat ha de descarregar les 2 còpies del pdf corresponents al seu curs. Han de portar totes dues còpies emplenades a l’institut el dia que els toque el lliurament (pròximament en la web).

Els recordem també que els llibres corresponents als cursos 1ESO, 3ESO i 1BAT han de retornar-se folrats.

Els alumnes de 2n i 4ESO portaran els següents folres en mà, SENSE COL·LOCAR en els llibres: 3 folres grandària 29cm, 3 folres grandària 30cm i 1 folre grandària 28cm.

En tots els casos NOMÉS s’admetran folres de les marques Apli, Ofice Box Folre express o Saro. Els informem que l’institut disposarà d’un punt de venda de folres els dies previs i els dies de lliurament.

DOCUMENTS:

INSTRUCCIONS XARXA LLIBRES

17 de juny de 2021
Publicado en

INSTRUCCIONS PER A TORNAR ELS MANUALS:

Les dates de devolució dels lots de llibres seran des del DILLUNS 5 AL DIVENDRES 9 DE JULIOL. Ha d’estar atent la pàgina web del centre i al suro al costat de la biblioteca per a saber en quin dia i torn ha de vindre.

A causa de l’actual situació de prevenció d’exposició al COVI-19, cal respectar de manera rigorosa les instruccions i horaris assignats per a la devolució de manuals.

1. L’alumnat haurà de descarregar de la pàgina web el document de lliurament de llibres de text del curs que li corresponga (exemplar per a l’alumne/a i per a l’administració), on completarà les següents dades: NIS, nom i cognoms de l’alumne/a, grup, data de lliurament i signatura. Aquest document estarà disponible a la pagina web del centre.
  2. Retire totes les marques personals (notes adhesives, fulls amb anotacions…).
  3. Els folres dels llibres presentaran un aspecte net i nou (no poden estar trencats pels cantons o llom):
    • Si el folre està ben conservat netege’l amb cotó i alcohol.
    • Si ha de canviar el folre i està apegat a les tapes del llibre TALLE’L AMB LES TISORES per la zona enganxada a la coberta i col·loque el folre nou.
    • Es recomana utilitzar folres de les marques Apli, Office Box (Carlin) o Saro

ATENCIÓ: CAP LLIBRE S’ADMETRÀ AMB FOLRES DEFECTUOSOS. ELS FOLRES S’HAURAN DE CANVIAR PRÈVIAMENT A CASA

1. Es comprovarà que els manuals tenen el número que consta en el rebut que tenim a casa.
  2. Ens assegurarem que tenim TOTS els volums dels manuals que en tenen diversos i que el número coincideix en els tres. Sino és així ho farem constar al document de lliurament de llibres de text.
  3. Els llibres es portaran en la bossa en què es van donar a l’alumnat a principi de curs amb la fitxa de registre dels llibres que van rebre amb el lot de llibres.
  4. Cas de tenir algun llibre de lectura de la Biblioteca o AMPA es tornarà al mateix temps que els llibres.

EN CAS DE RENUNCIA A PERTANYER AL BANC DE LLIBRES:

L’alumne haurà de complimentar la sol·licitud de renuncia habilitada per Conselleria en el moment del lliurament dels llibres (també disponible a la pàgina web del centre).

DOCUMENT DE LLIURAMENT 1 ESO

DOCUMENT DE LLIURAMENT 2 ESO

DOCUMENT DE LLIURAMENT 3 ESO

DOCUMENT DE LLIURAMENT 3PMAR