Novetats Educació Escolar

CONVOCATÒRIA ERASMUS+

13 de setembre de 2023
Publicado en , , ,

S’obri el termini de lliurament de sol·licituds a alumnat de 4t de l’ESO interessat en el projecte escolar: 2023-1-ES01-KA121-SCH-000119430.
Mobilitat a Xipre.
Lloc: secretaria del centre.
Fi del termini: dimecres 20/09/2023.

CRITERIS DE SELECCIÓ ERASMUS+ PROFESORES

15 de gener de 2023
Criterios-de-Seleccion-personal-docente

CONVOCATÒRIA ERASMUS+ ESCOLAR PER A PROFESSORS

15 de gener de 2023
Publicado en , , ,

S’obri el termini per a la presentació de mèrits quant a l’Accés a les Accions de Mobilitat Erasmus+, Acció Clau 1: Mobilitat Educativa de les persones (ESO i Batxillerat) de l’IES Sixto Marco.

CONVOCATÒRIA: ANY ESCOLAR 2022-2023.

PROJECTE:  2022-1-ES01-KA121-SCH-000054256

El Període i Lloc de lliurament dels mèrits serà:

Del 16/01/2023 al 20/01/2023

en la Secretaria del Centre.

BE WHAT YOU WANT TO BE, DO WHAT YOU WANT TO DO

13 d'octubre de 2021
Publicado en , ,

2018-1-SK01-KA229-046315

El passat 30 d’agost es va tancar el projecte escolar dut a terme per professors i alumnes de l’IES Sixto Marco en col·laboració amb Eslovàquia, Itàlia i Polònia. En el següent link es pot veure la web oficial del projecte:

SPANISH MOBILITY

21 d'abril de 2021
Publicado en ,

L’IES Sixto Marco duu a terme aquesta setmana la 4t de les mobilitats planificades dins del projecte Escolar : Be What You Want To Be, Do What You Want To Do.

El projecte s’emmarca dins del Programa Erasmus +, Acció clau KA2 – Cooperació per a la Innovació i l’intercanvi de bones pràctiques, tipus d’acció KA229 – Associacions d’Intercanvi, i és la primera vegada que l’IES Sixto Marco participa.

Durant aquesta setmana els alumnes que formen part d’aquest, treballen de manera virtual la cuina tradicional d’Elx així com el patrimoni cultural de la ciutat.

Aquesta mobilitat, al costat de les realitzades amb anterioritat en Lucenec (Slovakia), Elblag (Polònia), i Perusa (Itàlia) té com a objectiu comú crear una Agència Virtual de Turisme en la qual els alumnes dels quatre països col·laboren en aspectes com ara la creació d’una pàgina web, el logo de l’empresa, el bussines pla, la publicitat i la promoció de l’Agència…

Les mobilitats han suposat per al nostre alumnat l’oportunitat de treballar i intercanviar experiències amb alumnes de centres educatius europeus.

Col·laborar amb alumnes de països tan diferents ha resultat una experiència molt positiva, de manera que el projecte ha contribuït a prendre consciència de la importància de l’anglés com a eina de treball, així com el coneixement d’altres cultures i formes de vida, mentre que per als professors ha aconseguit enriquir la nostra labor educativa diària i afegir valor als nostres programes formatius.

Sixto Marco High School carries out the 4th of the mobilities planned within the School Project this week: Be What You Want To Be, Do What you Want To Do.

The Project is parto of the Erasmus+ Program Key action KA2-Cooperation for Innovatoin and the Exchange of Good practices, type of action KA229-Exchange Associations, and it is the first time that the Sixto Marco High School participates.

During this week the students who are part of it, will virtually work the traditional cuisine of Elche as well as the cultural heritage of the city.

This mobility, together with those carried out previously in Lucenec (Slovakia), Elblag (Poland), and Perugia( Italy), has the common objective of creating a Virtual Tourism Agency in wich students from the four countries collaborate in aspects such as the creation of a website, company logo, business plan, advertising and promotion of the Agency.

The mobilities have given our students the opportunity to work and exchange experiences with students from European educational centers.

Collaborating with students from so many different countries has been a very positive experience, so that the project has contributed to raise awareness of the importance of English as a work tool, as well as the knowledge of other cultures and ways of life. Teachers have enriched their daily educational work and also have added value to their training programs.