Beques i Ajudes

BEQUES MEC

26 de març de 2024
Publicado en , , , , ,

Ha eixit la convocatòria de beques del Ministeri d’Educació. Podeu trobar tota la informació en el següent enllaç.

Cartel-Becas-CASTELLANO

BEQUES DE DESPLAÇAMENT

25 de juliol de 2022
Publicado en , ,

Podeu consultar els llistats provisionals de les beques de desplaçament ACÍ.

Hi ha tres dies hàbils per a qualsevol reclamació a comptar des del dia de la seua publicació.

BEQUES MEC

24 de març de 2022
Publicado en , ,

Nou termini

CARTELL-INFORMATIU-NOU-TERMINI-VAL

Tot el que has de saber està en aquest document

BEQUES-2022-2023.-DOCUMENT-INFORMATIU_VAL

AVÍS IMPORTANT BEQUES

26 de setembre de 2020
Publicado en

AVÍS IMPORTANT PER A PARTICIPANTS EN ADMISSIÓ EXTRAORDINÀRIA Al CICLE FORMATIU EN ASSISTÈNCIA A la DIRECCIÓ

L’alumnat que desitge sol·licitar BECA haurà de fer-lo abans de la finalització del dia 1 d’octubre, encara que no s’haja matriculat encara. Ha de posar el Centre en el que pensa que pot obtindre plaça.

Posteriorment, si obté plaça en un altre Centre Formatiu diferent o no aconsegueix cap plaça, haurà de comunicar-lo al negociat de Beques d’Alacant.

La Beca se sol·licita telemàticament a través de la següent adreça:

AJUDES TRANSPORT ESCOLAR

10 de juliol de 2020