Activitats 27 març

El dimecres 27 de març, últim dia de classe abans de les vacacions de pasqua, duguérem a terme en l’Estellés una gran varietat de tallers, activitats esportives, un Got Talent, un mercat ambulant on els alumnes d’arts venien els seus treballs artístics, una calçotada a càrrec de la AFA amb calçots de la nostra horta, una paella etc….

L’alumnat va gaudir molt i van participar activament en la majoria dels tallers, concursos i les activitats esportives. També ens van visitar famílies per a degustar els calçots i la paella, i comprar productes de l’hort. Va ser un dia espectacular per a tots (fotos).

Moltíssimes gràcies a tots els que han col·laborat i ajudat perquè això haja pogut ser possible, i a la AFA per la seua col·laboració i suport en totes les activitats que realitzem en l’Estellés.