Mercadet solidari

Com tots els anys, el Grup Solidari de Joves del’institut vol donar-li a la Festa de Nadal un toc solidari (cartells anunciadors).

Aquest curs estem preparant alguns de les paradetes tradicionals:

• Menjars del Món, que es farà gràcies a l’AFA.
  • La nostra Artesania, on vendrem algunes manualitats nadalenques que estem fent, també amb l’ajuda de l’AFA.
  • Mar de les sorpreses, per a pescar regals misteriosos.
  • Comerç just d‘Intermón-Oxfam.
  • Tatuatges de henna, minimalistes o sofisticats.
  • Racons d’Art, on l’alumnat del Batxillerat Artístic farà retrats, caricatures…

I… a més:

• Una Rifa d’una cistella de productes de Comerç just.
  • La campanya de venda de Flors de Pasqua per a  col.laborar amb la Fundació Novaterra.
  • La campanya de Recollida de joguets per a l’ONG “Nuevas Ilusiones” del Barri de les 613.
  • La campanyadel Bolígraf solidari de l’ONG Mans Unides de Burjassot, per a un projecte a Zàmbia (Àfrica).

Per tal que tot açò isca endavant, necessitem la col.laboració de tot el Centre i, especialment, de les famílies.

Com podem ajudar?

• Elaborant  productes   típics de diferents països que es puguen  vendre en porcions, per al dia 22 (amb les seues  receptes).
  • Portant al llarg d’esta setmana  cosetes que estiguen en bon ús i es puguen embolicar i pescar en El mar de les  sorpreses.
  • Participant en les campanyes.

La quantitat recaptada en les Paradetes i Rifa, la  repartirem per a  dos projectes, un de lluny i altre de prop:

*Una escola d’Entreculturas en un camp de refugiats del Líban.

* Ajuda a famílies vulnerables de Burjassot, a través de Cáritas.

De segur que tot aquest esforç pagarà la pena.

Moltíssimes gràcies!

Esperem la vostra participació.