Felicitats, Ángel

El passat 26 d’octubre, l’alumne de l’Institut Vicent Andrés Estellés, Ángel García Andreu, es va presentar juntament amb més de 200 alumnes de la Comunitat Valenciana a la primera prova de l’Olimpíada de la Física. Només 25 alumnes van passar la prova. Aquest grup de 25, entre qui es troba Ángel, participarà del curs de preparació de 72 hores de durada de novembre de 2023 a febrer de 2024, per a estudiants preseleccionats a la primera prova, a la Universitat Politècnica de València i a la Facultat de Física de la Universitat de València. A partir d’aquest curs se seleccionarà l’equip de 4 que representaran al districte universitari de València en la fase nacional, el pròxim 22 febrer 2024.

Els objectius d’aquesta Olimpíada són estimular l’estudi de la física entre els i les joves, premiar l’esforç i l’excel·lència acadèmica i divulgar la física i servir de punt de trobada entre l’ensenyament secundari i la universitat.

Enhorabona, Ángel pel teu esforç, que gaudisques molt d’aquesta nova fase i bona sort!!!