Un ex-alumne de l’IES Sant Vicent Ferrer farà una MasterClass a Silicon Valley

Héctor Marco Gisbert, que en el curs 2002/2003 va obtindre el títol de Tècnic en Administració de Sistemes Informàtics al nostre centre, s’ha convertit en el primer ex-alumne dels Cicles Formatius que impartim al Sant Vicent en graduar-se com a Doctor en Informàtica.

A més,  hem sabut fa poc que Héctor ha estat convidat a fer una MasterClass a la prestigiosa universitat nord-americana de Stanford, a Califòrnia. Es tracta d’una institució pionera en el tema de les comunicacions i la tecnologia: fa quasi 50 anys ja contava amb un accelerador de partícules, i és una de les quatre institucions que va formar part originalment de la xarxa ARPANET, la precursora d’Internet. Ara la Universitat de Stanford es troba al mateix cor de l’espai d’aprenentatge i emprenedoria que coneixem amb el nom de Silicon Valley.