L’IES Sant Vicent Ferrer participa en la Lliga de Debat 2019

L’IES Sant Vicent Ferrer ha participat recentment en la Lliga de Debat 2019, una activitat que organitza la Xarxa Vives d’Universitats i la Federació Escola Valenciana, aconseguint el tercer lloc en la fase local eliminatòria.

La Lliga de Debat és una competició dialèctica oberta, en què participen alumnes des de 4t d’ESO fins a Batxillerat de diferents centres docents. En aquesta convocatòria es debaté al voltant del tema: CALEN LES FRONTERES ENTRE PAÏSOS?

Per tal de preparar l’exposició, l’equip de l’IES Sant Vicent Ferrer ens reunírem i organitzàrem el tema a partir d’aquests eixos: la presentació d’arguments sòlids, l’originalitat del discurs, la fluïdesa en l’oratòria, l’ordenació lògica de les idees, la recerca d’informació, l’adequació en cada intervenció i la correcció semàntica i formal.

Hem aprés a saber parlar en públic, a fer equip i a saber defensar un tema, tant a favor com en contra, amb el valencià com a llengua vehicular.