CFGS DAW

El Cicle Formatiu de Grau Superior de Desenvolupament d’Aplicacions Web té una durada de dos cursos acadèmics amb un total de 2000 hores de formació i acredita, en acabar el cicle, el títol oficial de “Tècnic Superior de Desenvolupament d’Aplicacions Web”. Aquest ensenyament no precisa de cap coneixement específic previ de l’especialitat i està focalitzat a impartir i reforçar els aspectes pràctics partint d’una consolidació de conceptes necessaris. Després de cursar els mòduls ordinaris, l’alumne accedeix durant un trimestre a la Formació en Centres de Treball.

Accés

Pots optar per l’accés directe si tens alguna de les següents titulacions: Batxillerat, COU, Tècnic CFGM, Tècnic Superior CFGS, Titulació Universitària.

Mòduls Professionals

• Mòduls de Primer Curs (960 hores)
    • Sistemes informàtics.
    • Bases de dades.
    • Programació.
    • Llenguatges de marques i sistemes de gestió d’informació.
    • Entorns de desenvolupament.
    • Formació i orientació laboral.
  • Mòduls de Segon Curs (1040 hores)
    • Desenvolupament web en entorn client.
    • Desenvolupament web en entorn servidor.
    • Desplegament d’aplicacions web.
    • Disseny d’interfícies WEB.
    • Projecte de desenvolupament d’aplicacions web
    • Empresa i iniciativa emprenedora.
    • Formació en centres de treball.

Què vaig a aprendre i fer?

En acabar els estudis de DAW, l’alumne serà capaç de:

• Configurar i explotar sistemes informàtics, adaptant la configuració lògica del sistema segons les necessitats d’ús i els criteris establerts.
  • Aplicar tècniques i procediments relacionats amb la seguretat en sistemes, serveis i aplicacions, complint el pla de seguretat.
  • Gestionar servidors d’aplicacions adaptant la seva configuració en cada cas per permetre el desplegament d’aplicacions web.
  • Gestionar bases de dades, interpretant el seu disseny lògic i verificant integritat, consistència, seguretat i accessibilitat de les dades.
  • Desenvolupar aplicacions web amb accés a bases de dades utilitzant llenguatges, objectes d’accés i eines de mapeig adequats a les especificacions.
  • Integrar continguts en la lògica d’una aplicació web, desenvolupant components d’accés a dades adequades a les especificacions.
  • Desenvolupar interfícies en aplicacions web d’acord amb un manual d’estil, utilitzant llenguatges de marques i estàndards web.
  • Desenvolupar components multimèdia per a la seva integració en aplicacions web, utilitzant eines específiques i seguint les especificacions establertes.
  • Integrar components multimèdia en la interfície d’una aplicació web, realitzant l’anàlisi d’interactivitat, accessibilitat i usabilitat de l’aplicació.
  • Desenvolupar i integrar components programari en l’entorn del servidor web, emprant eines i llenguatges específics, per complir les especificacions de l’aplicació.
  • Desenvolupar serveis per integrar les seves funcions en altres aplicacions web, assegurant la seva funcionalitat.
  • Integrar serveis i continguts distribuïts en aplicacions web, assegurant la seva funcionalitat.

Eixides Professionals

Entre les principals eixides professionals podem mencionar:

• Programador web.
  • Programador Multimèdia.
  • Desenvolupador d’aplicacions en entorns web.

Més informació