CFGS DAM

El Cicle Formatiu de Grau Superior de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma té una durada de dos cursos acadèmics amb un total de 2000 hores de formació i acredita, en acabar el cicle, el títol oficial de “Tècnic Superior de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma”. Aquest ensenyament no precisa de cap coneixement específic previ de l’especialitat i està focalitzat a impartir i reforçar els aspectes pràctics partint d’una consolidació de conceptes necessaris. Després de cursar els mòduls ordinaris, l’alumne accedeix durant un trimestre a la Formació en Centres de Treball.

Accés

Pots optar per l’accés directe si tens alguna de les següents titulacions: Batxillerat, COU, Tècnic CFGM, Tècnic Superior CFGS, Titulació Universitària.

Mòduls Professionals

• Mòduls de Primer Curs (960 hores)
    • Sistemes informàtics.
    • Bases de dades.
    • Programació.
    • Llenguatges de marques i sistemes de gestió d’informació.
    • Entorns de desenvolupament.
    • Anglés Tècnic I
    • Formació i orientació laboral.
  • Mòduls de Segon Curs (1040 hores)
    • Accés a dades.
    • Desenrotllament d’interfícies.
    • Programació multimèdia i dispositius mòbils.
    • Programació de servicis i processos.
    • Sistemes de gestió empresarial.
    • Empresa i iniciativa emprenedora.
    • Projecte de Desenrotllament d’aplicacions multiplataforma.
    • Anglés Tècnic II
    • Formació en Centres de Treball

Què vaig a aprendre i fer?

En acabar els estudis de DAM, l’alumne serà capaç de:

• Configurar i explotar sistemes informàtics, adaptant la configuració lògica del sistema segons les necessitats d’ús i els criteris establerts.
  • Aplicar tècniques i procediments relacionats amb la seguretat en sistemes, serveis i aplicacions, complint el pla de seguretat.
  • Gestionar les bases de dades, interpretar el seu disseny lògic i verificar la integritat, la coherència, la seguretat i l’accessibilitat de les dades.
  • Gestionar entorns de desenvolupament adaptant la seva configuració en cada cas per permetre el desenvolupament i despliegue d’aplicacions.
  • Desarrollar aplicacions multiplataforma amb accés a bases de dades utilitzant llenguatges, llibreries i eines adequades a les especificacions.
  • Integrar continguts gràfics i components multimèdia en aplicacions multiplataforma, emprant eines específiques i complint els requisits establerts.
  • Desarrollar interfícies gràfiques d’usuari interactius i amb la usabilitat adequada, emprant components visuals estàndard o implementant components visuals específics.
  • Desarrollar aplicacions per a telèfons, PDA i altres dispositius mòbils utilitzant tècniques i entorns de desenvolupament específics.
  • Desarrollar aplicacions multiprocés i multihilo empleant llibreries i tècniques de programació específiques.
  • Participar en la implantació de sistemes ERP-CRM avaluant la utilitat de cada un dels seus mòduls.
  • Gestionar la informació emmagatzemada en sistemes ERP-CRM garantint la seva integritat.

Eixides Professionals

Entre les principals eixides professionals podem mencionar:

• Desenrotllar aplicacions informàtiques per a la gestió empresarial i de negoci.
  • Desenrotllar aplicacions de propòsit general.
  • Desenrotllar aplicacions en l’àmbit de l’entreteniment i la informàtica mòbil.

Més informació