Recollida d’encisams i endivies

El passat 21 de desembre, l’alumnat de primer del cicle Tècnic d’Atenció a Persones en Situació de Dependència (TAPSD) va anar a l’hortet que tenim al costat de l’Institut, a arreplegar encisams i endivies que havia plantat feia unes setmanes.  L’activitat entra dins del projecte que es duu a terme a l’IES Pedreguer anomenat Ecoescoles.  Va ser molt satisfactori, ja que l’alumnat va comprovar cóm havia creixcut el que havien plantat.  A més, es van endur a casa els encisams i endivies que van recollir amb molta il.lusió.