L’alumnat de Formació Professional representa a l’IES Pare Vitòria en els CVSKILLS 2023.

Les CVSKILLS són unes olimpíades de formació professional que se celebren anualment i en les quals estudiants de diferents centres demostren els seus coneixements en cadascuna de les seues especialitats.

Per primera vegada en aquesta competició participen els cicles de la Família Química i el cicle d’Educació i control Ambiental, tots dos en modalitat demostració. Anna Fernández, alumna de 1GS de Laboratori d’Anàlisi i de Control de Qualitat va realitzar durant dos dies diversos anàlisis fisicoquímiques a mostres subministrades per dues empreses, PLYMAG i ACRILATOS.
L’alumne de FPB David Requena participa durant tres dies en la competició de Floristeria.