Intercanvi Erasmus+ amb el Liceo Giosuè Carducci de Bolzano (Itàlia)

Durant la setmana del 6 al 10 de maig, sis alumnes de 1r de Batxillerat de l’IES Pare Vitòria han rebut en les seues cases sengles estudiants del “Liceo Classico e Linguistico Giosuè Carducci” de Bolzano (Itàlia) i han compartit activitats tant dins com fora del centre.

L’alumnat implicat en l’intercanvi ha conegut, no només la nostra ciutat, sinó també els encantadors pobles d’Altea i El Castell de Guadalest, així com la capitat de la nostra comunitat, València. En Alcoi va fer una ruta guiada pels llocs més emblemàtics del nucli històric i, d’altra banda, va conèixer la nova seu d’un organisme cabdal per al desenvolupament tecnològic en el sector tèxtil com és Aitex.

Les alumnes italianes, que estaven acompanyades per una professora d’Espanyol i una altra d’Italià del seu institut, van assistir sobretot a classes de llengües (Castellà, Italià i Anglés), però també d’Educació Física, Filosofia, Literatura Universal i Matemàtiques.

Gràcies a totes i tots els qui han fet possible l’intercanvi!