L’alumnat de 4ESO de Biologia i Geologia i Taller d’Investigació Ambiental ha visitat el campus universitari de Burjassot per a participar en la Jornada de clausura del Projecte Micromòn 2.0

EIxida del dia 4 de maig amb alumnat de 4t ESO de Biologia i Geologia i Taller d’Investigació Ambiental. Aquest alumnat ha visitat el campus universitari a Burjassot per a participar en la Jornada de clausura del Projecte Micromòn 2.0: Docència col.laborativa orientada al descobriment de nous antibiòtics en la lluita front als superbacteris (Curs 22-23) coordinat per la Universitat de València al nostre país.

Aquest projecte d’aprenentatge-servei i Ciència Ciutadana integrant del consorci hispanoportugués Micromundo i associat als projectes internacionals SWI i Tiny Earth té com a objectius motivar l’alumnat cap a l’elecció d’estudis en ciències experimentals, al mateix temps que aborda una amenaça per a la salut a escala global.

Tanmateix, hem aprofitat per a realitzar una observació astronòmica on l’alumnat ha pogut observar de primera mà el nostre Sol.