SETMANA EUROPEA PER LA REDUCCIÓ DE RESIDUS (EWWR)

SETMANA EUROPEA PER LA REDUCCIÓ DE RESIDUS

La setmana del 16 al 22 de novembre l’IES Matilde Salvador ens hem adherit a la Setmana Europea per la Reducció de Residus (EWWR), per aquest motiu el centre ha preparat diverses accions per conscienciar a la comunitat educativa del problema originat per l’excessiva quantitat d’aquests.

Les accions més destacables fetes són:

ELABORACIÓ D’UNA VERMICOMPOSTERA.

Aquest sistema de descomposició de la fracció orgànica ha estat elaborat per l’alumnat de 4t en el taller de tecnologia.

CARTELLS COMMEMORATIUS.

Els grups de 1r d’educació visual i plàstica han dissenyat cartells per commemorar la setmana i han estat penjats en el rebedor de l’institut.

CREACIÓ D’UNA PIRÀMIDE DE SIERPINSKI

Els grups de tecnologia han elaborat una piràmide de Sierpinski amb llaunes de refrescos per visibilitzar la gran quantitat d’aquests objectes emprats en la nostra societat.

DISSECCIÓ D’UNA BOSSA DE FEM

Dins del projecte “recicla amb els cinc sentits” l’alumnat de 1r ESO han fet un taller de dissecció d’una bossa de fem i han pogut comprovar la necessitat de separar i com de lluny estem de la situació ideal en aquest camp.

SCRABBLE

L’alumnat d’iniciativa emprendedora han realitzat un Scrabble sobre sostenibilitat ambiental i social amb residus.

XARRADA RECIPLASA

L’alumnat de 4t i batxillerat tecnològic ha escoltat una xarrada a càrrec del Director tècnic de Reciplasa, Fernando Albarrán, del cost que suposa la gestió dels residus en la nostra ciutat.