Oficina d’informació i orientació professional
D’acord amb la Resolució de 7 de juliol de 2024, tots els centres que imparteixen ensenyaments de Formació Professional han de constituir una Comissió Col·legiada d’Orientació Professional, encarregada de coordinar les actuacions relacionades amb l’orientació acadèmica i professional.
En el nostre centre, per al curs 2025-2026, la Comissió Col·legiada d’Orientació Professional està integrada per:
• Laura Sendra, coordinadora de la comissió i cap del Departament d’Orientació
• Carlos Calduch, cap d’estudis de Formació Professional
• Miriam Juan, professora del Departament de Formació i Orientació Laboral (FOL)
• Berta Safont, coordinadora de Formació Professional
• Carmen Climent, responsable del servei d’acreditació de competències (ACREDITA)
• Maria del Rosario Santatecla, cap del Departament de Sanitat
• Israel Requení, cap del Departament d’Edificació
• Blanca Gómez, cap del Departament d’Informàtica
• Lidón Fuster, cap del Departament d’Administració
La comissió és la responsable de posar en marxa i coordinar l’Oficina d’Informació i Orientació Professional, un servei destinat a atendre les necessitats d’orientació de l’alumnat, de les persones titulades, de la comunitat educativa i de qualsevol persona interessada en l’oferta formativa del nostre institut.
Les consultes es poden enviar a través del formulari habilitat, on també es pot indicar la preferència del tipus d’atenció.
L’horari d’atenció és els divendres de 9:50 a 10:45, amb cita prèvia.
Realitzar sol·licitud en el següent formulari
Una vegada rebuda la sol·licitud, la comissió es posarà en contacte amb vosaltres en uns dies.
Abans de demanar cita, recomanem visitar la secció d’oferta formativa de la nostra web, on trobareu tota la informació actualitzada dels nostres cicles formatius.
